Vážení zákazníci,

 

ve smyslu Usnesení vlády České republiky číslo 217 ze dne 26. února 2021 jsme nuceni od 1. března 2021 do odvolání zavést pro příjem vozidel do servisu následující pravidla:

 

1)     Příjem vozidla bude probíhat zásadně ve venkovních prostorách, do vnitřních prostor naší provozovny Vám nebude umožněn vstup

2)     Po příjezdu do areálu naší společnosti prosím zaparkujte, vypněte vnitřní ventilátor Vašeho vozu a zůstaňte uvnitř vozu

3)     Zavolejte prosím na telefonní číslo 377260122 a operátorka Vás spojí se servisním poradcem

4)     Se servisním poradcem telefonem domluvíte rozsah servisní zakázky, termín dokončení a předběžnou cenu. Servisní poradce následně připraví zakázkový list, se kterým přijde k Vašemu vozu. Nechá Vás zakázkový list podepsat a převezme od Vás klíče od vozu. Při jednání s Vámi bude náš servisní poradce vždy používat respirátor FFP2, nebo KN95. Stejný respirátor použijte i Vy při jednání s naším servisním poradcem. Nebudete-li mít pečlivě nasazený respirátor, nebude se Vám moci servisní poradce věnovat

5)     Váš vůz bude dezinfikován a následně na něm budou provedeny domluvené servisní práce

6)     Po dokončení servisních prací bude vůz znovu dezinfikován a připraven k předání

7)     Servisní poradce Vás bude informovat o dokončení servisní zakázky a o její přesné ceně. Domluví se s Vámi na termínu předání

8)     Po příchodu pro Váš opravený vůz prosím vyhledejte svůj vůz. Na telefonní číslo 377260122 nahlaste prosím svůj příchod a vyčkejte na příchod servisního poradce, který Vám vůz předá a vyřídí s Vámi platbu. Přijímány budou pouze bezhotovostní platby platební kartou.

9)     Servisní poradce s Vámi nebude provádět žádnou zkušební jízdu

10)  Dle usnesení vlády jsou uzavřeny ruční myčky automobilů. Omlouváme se, ale po dobu trvání omezení nebudeme moci Váš vůz po provedeném servisu umýt.

11)  Po dobu trvání omezení nebudeme provádět zprostředkování provedení technické kontroly Vašeho vozu

12)  Náhradní vůz bude možné zapůjčit jen po předchozí telefonické rezervaci provedené alespoň 12 hodin před plánovaným termínem opravy vašeho vozu

 

Všichni naši zaměstnanci udělají maximum proto, aby celý proces opravy, kontroly Vašeho vozu proběhl maximálně hladce. Je však nutné striktně dodržovat stanovená pravidla.

 PRODEJ NOVÝCH I OJETÝCH VOZIDEL:

1)   Zákazníci se zájmem o nákup vozidla se mohou s naším prodejním týmem zatím spojit prostřednictvím mobilních telefonních čísel či využít e-mailové komunikace. Možné je i vyplnit kontaktní formuláře na našich webových stránkách a my se s Vámi následně spojíme a nabídneme individuální možnosti řešení.  

2)   Zákazníky, kteří čekají na předání již objednaného vozidla,  si vůz mohou vyzvednout v domluveném termínu se svým prodejcem nového vozidla. Převzetí vozu bude vždy probíhat venku před autosalonem, vždy za dodržení protiepidemiologických opatření.

3)   Vozidla bohužel do odvolání nelze mýt -  děkujeme za pochopení.

4)   Zákazníci, kteří byli objednáni na zkušební jízdu s potvrzeným termínem musíme bohužel informovat, že veškeré zápůjčky a testovací jízdy jsou do odvolání zrušeny. V každém případě takové zákazníky budeme kontaktovat a nabídneme nový termín.

 

PLATBY:

V rámci ohleduplnosti a bezpečnosti je na našich provozovnách možno platit pouze bezhotovostně a to platební kartou. Věříme, že toto dočasné řešení uvítáte.

U doplacení částky za nové vozidlo před převzetím lze platbu poslat bezhotovotně na bankovní účet.

Snažíme se zachovat maximální možný rozsah provozu tak, abychom Vám dokázali vyhovět, ale abychom chránili zdraví nás všech. Za případné nepohodlí a komplikace se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

Vedení společnosti ASPEKTA Trading s.r.o.


Kontaktní formulář

Údaje označené * jsou povinné